Wyniki postu przerywanego – Mój 1-miesięczny pamiętnik

Po wysłuchaniu tak wiele na ten temat, chciałem sam sprawdzić wyniki postów przerywanych. Prowadziłem dziennik o tym, jak się czułem każdego dnia, abyś mógł dowiedzieć się, czy post może być przerywany.

Przerywany post jest obecnie bardzo popularnym trendem w społeczności odchudzającej i ma ogromną rzeszę fanów, którzy wszyscy śpiewają jego pochwały. Co więcej, nowe badania sugerują, że może pomóc w funkcjonowaniu mózgu, a nawet może pomóc ci żyć dłużej [1] [2] .

Mając to na uwadze, po prostu musiałem spróbować i zobaczyć dla siebie przerywane wyniki postu.

Jestem wielkim zjadaczem. Myśl o niejedzeniu śniadania generalnie sprawia, że czuję się nieswojo i niezmiennie źle się czuję, a nawet trochę zawroty głowy, jeśli mi tego brakuje. Mając to na uwadze, wybór przerywanego postu przez 1 miesiąc nie był łatwą decyzją.

Mimo to dałem z siebie wszystko i podzieliłem to, co czułem na tygodnie, abyś mógł zorientować się, czego możesz się spodziewać po przerywanym poście dla kobiet. Zanim jednak zaczniemy, wszyscy jesteśmy tutaj po wyniki odchudzania. Sprawdź, jak skuteczny jest i czy może być dla Ciebie tego wart.

Przerywane wyniki postu – utrata masy ciała. Czy schudłem?

W skrócie tak. Jeśli chodzi o utratę masy ciała, poradził sobie przerywany post.

Trzymając się planu, który wybrałem (nakreślony poniżej!) Udało mi się zmniejszyć spożycie kalorii i stracić zdrowe 4 kg (około 9 funtów) w ciągu czterech tygodni! To może nie brzmieć olbrzymie, ale trudno mi schudnąć i od dawna jestem w rutynie, tracąc funta tu i ówdzie i odzyskując go ponownie.

Ale stosując ten format jedzenia, moje przerywane posty na czczo naprawdę pomagają mi pozbyć się nadwagi, na której utrzymywałem się przez około 6 miesięcy!

Nie będę kłamać, trzeba było się przyzwyczaić i, jak w przypadku wszystkiego, co warto robić, nie zawsze było to proste żeglowanie, ale muszę powiedzieć, że jeśli chodzi o moje przerywane posty, utrata wagi jest zdecydowanie na kartach.

Sprawdź, jak to zrobiłem poniżej i sprawdź, czy możesz osiągnąć te same przerywane wyniki postu.

Co to jest przerywany post i jak to zrobiłem?

Istnieje wiele różnych sposobów radzenia sobie z przerywanym postem. Od wycinania jednego posiłku w ciągu dnia, po wycinanie jedzenia na pełne 24 godziny, istnieje wiele formatów do wyboru.

Wybrałem opcję przerywanego postu 16: 8, ponieważ z trudem nie mogę iść rano bez jedzenia, myślałem, że jest mało prawdopodobne, że będę trwał całe 24 godziny.

Zasadniczo 16: 8 oznacza, że możesz jeść przez 8 godzin w ciągu dnia, a przez pozostałe 16 nie dotykasz kąsek. Jeśli się nad tym zastanowić, to tyle, ile spać całą noc, a nie jeść śniadania. Jeśli chodzi o post, to nie jest to najbardziej intensywny format, ale okresowe wyniki na czczo online pokazują wielką utratę wagi!

Należy zwrócić uwagę na to, że podczas tych ośmiu godzin powinieneś jeść tak, jak zwykle. Dlatego celem jest ograniczenie kalorii poprzez niejedzenie przez 16 godzin. Dlatego nie powinieneś pchać jedzenia podczas jedzenia przez 8 godzin, aby zrekompensować pominięty posiłek, ponieważ nie zapewni to żadnych przerywanych wyników na czczo.

Zamiast tego zastanów się, co normalnie jesz, i dokonaj zdrowych wyborów. W ciągu ośmiu godzin zjadłem dwa obfite posiłki, które były pełne warzyw, białek, zdrowych tłuszczów i mnóstwa witamin. W tym czasie miałem też dwie przekąski. Pomyśl o bananie po południu i jogurcie wysokobiałkowym po moim wieczornym posiłku.

W ten sposób nie skończyłem z nadmiernym jedzeniem podczas godzin karmienia i czułem się bardziej energiczny i zdrowy, gdy spożywałem pożywne posiłki.

Śledzenie okresowych wyników na czczo

Jeśli chcesz zobaczyć, jak dobrze to działa, polecam również śledzenie wyników. I to nie tylko na wadze. Rób zdjęcia postępów swojego ciała z przodu iz boku i rób to samo zdjęcie raz w tygodniu.

Zrobiłem to i naprawdę pomogło mi zorientować się, jak dużo schudłem, kiedy szedłem. Liczby w skali mogą być trudne do przetłumaczenia na to, co to oznacza dla twojego ciała! Robiąc to, naprawdę powinieneś zobaczyć swoje przerywane posty w działaniu.

Wyniki mojego przerywanego postu – 1 miesiąc pamiętnika

Tydzień 1

Nie trzeba dodawać, że była to najtrudniejsza część mojej przerywanej podróży odchudzającej na czczo. Jako ktoś, kto zwykle ma trudności z wchodzeniem rano po schodach przed płatkami owsianymi, wiedziałem, że ten nowy format jedzenia wymaga trochę przyzwyczajenia się – i miałem rację.

Przez pierwsze kilka dni moje ciało było trochę zszokowane. Czułem się, jakbym głodował, a nawet czułem się trochę chory i oszołomiony momentami, kiedy przyzwyczajałem się do tego nowego sposobu jedzenia.

Ale utknąłem z tym i piątego dnia zdałem sobie sprawę, że w połowie poranka nie byłem tak głodny. Mimo, że wciąż miałem bóle, nie było tak źle, jak było i do końca tygodnia wydaje mi się, że przyzwyczaiłem się nie jeść przed 12 w południe.

W tym czasie piłem dużo wody i wypiłem filiżankę lub dwie herbaty lub kawy. Zanim nadeszło południe, byłam głodna z głodu. Nawet „zawieszony” w punktach! Ale odkryłem, że picie dużej ilości płynów pomogło mi wypełnić żołądek i powstrzymać głód.

Potem, kiedy nadszedł czas, by przerwać mój post, musiałem się oprzeć, by nie podbiegać do automatu lub szafki z przekąskami i trzymać się mojego zdrowego planu posiłków. Na lunch próbowałem napełnić się dużą ilością warzyw, wybierając te niskokaloryczne produkty o dużej gęstości, które są absolutnie wypełnione witaminami i minerałami odżywiającymi ciało.

Zadbałbym również o dobrą porcję białka z kurczaka lub ryby itp. I delektowałem się również porcją węglowodanów. Pamiętaj, że węglowodany nie są tu twoim wrogiem. Mogą pomóc w utrzymaniu cię na dłużej.

Nie bój się też zdrowych tłuszczów. Zwłaszcza w ostatnim posiłku dnia. Pomogą utrzymać cię na dłużej, dzięki czemu rzadziej będziesz chodził do szafki z przekąskami. Tak właśnie znalazłem!

Trzymaj przekąski również po swojej stronie. Jak powiedziałem wcześniej, nie przesadzaj przy smakołykach. Przyznaję, że w piątek wieczorem miałem kilka kwadratów czekolady i kieliszek czerwonego wina (podczas godzin jedzenia!), Ale wszystko kontrolowałem. Nie pobijaj się za pobłażanie, ale staraj się, aby była to jednorazowa uczta i dokonuj zdrowych wyborów przy przekąskach między posiłkami.

Pomyśl o owocach, masle orzechowym na krakersie ryżowym, garściach orzechów lub jogurcie wysokobiałkowym. Wszystko to powinno pomóc ci pozostać sytym między posiłkami, co jest kluczem do powstrzymania wysokokalorycznych słodkich smakołyków.

Zacząłem bez planowania przekąsek, aby obniżyć moje cale i dość szybko dowiedziałem się, że jeśli chcę to kontynuować, muszę upewnić się, że mam pożywienie, z którego można by wypasać. Gdybym ich nie miał, nie sądzę, bym przeszedł przez 16-godzinne okno na czczo!

Kiedyś wszystko to uporządkowałem (pierwszy tydzień był raczej okresem prób i błędów, ale utknąłem z tym!) Dotarłem do końca pierwszego tygodnia i zdałem sobie sprawę, że zrzuciłem 1 kg! Te niesamowite przerywane wyniki postu doprowadziły mnie do drugiego tygodnia!

Tydzień 2

W tym momencie prawie wszystko ustaliłem, kiedy jem i co jem, więc odtąd nie musiałem skupiać się tak bardzo na przyjmowaniu jedzenia – wszystko było zaplanowane.

Mając to na uwadze, miałem okazję spojrzeć na to, jak się czuję. Przekonałem się, że okresowe posty były czymś więcej niż tylko utratą wagi.

W tym momencie poczułem, że moje ciało prawie dostosowało się do nowego reżimu jedzenia i do połowy drugiego tygodnia mój żołądek nie oczekiwał jedzenia przed południem. Co za ulga!

To sprawiło, że życie stało się o wiele łatwiejsze, ponieważ głód mnie nie rozproszył i wcale nie czułem się źle. Z radością popijałem wodę i kawę każdego ranka, czekając tylko na południe.

Nie zrozumcie mnie źle, pomimo braku głodu pokusa była zawsze obecna. Ale w tym momencie byłem bardzo oddany rutynie i nie sięgnąłem po żadne przekąski w kształcie śniadania!

Czułem się również całkiem czujny. Jedną z rzeczy, które wielokrotnie czytałem podczas badania tego projektu, było to, że ludzie czuli się mentalnie bardziej czujni podczas badania swoich przerywanych wyników postu. I muszę się zgodzić.

Zacząłem czuć się, jakbym spał lepiej i każdego ranka budziłem się, czując się świeżo i gotowy do podjęcia dnia. To uczucie trwało przez cały dzień, nawet w godzinach porannych, gdzie wcześniej czułem się mało energii i zmęczony głodem.

Dla kogoś, kto nigdy nie mógł wyjść na jogging rano godzinę bez jedzenia, była to całkiem spora sprawa. Zawsze polegałem na jedzeniu na energię, ale teraz trenowałem na czczo ?! Cokolwiek dalej.

Do końca tygodnia zniosłem tylko kolejne pół kilograma, ale wyniki przerywanego postu były w tym momencie czymś więcej niż tylko utratą wagi, ponieważ w tym momencie czułem się też świetnie.

Tydzień 3

W połowie drogi do mojego samozwańczego 1-miesięcznego postu z przerwami, strona administracyjna działała jak w zegarku.

Trzymałem się 16-godzinnego okresu postu i jadłem zdrowe jedzenie w oknie jedzenia. Ponadto moje ciało było w zgodzie z tym nowym procesem i czułem się energiczny i zadowolony z moich przerywanych wyników postu.

W tym momencie od czasu do czasu piłem sobie czekoladę w piątek wieczorem i lampkę wina. Co mogę powiedzieć, to moja pięta achillesowa! Powiedziawszy to, minęły już moje godziny jedzenia i wcale nie przesadzałem. Miałbym dla siebie mały pasek i jedną szklankę. Nie mam wątpliwości, że moje kalorie wciąż są na dobrej drodze i czułem się lepiej, gdybym się leczył. W końcu jestem tylko człowiekiem.

Najważniejszą rzeczą, którą uwielbiałem w trzecim tygodniu śledzenia moich wyników na czczo, była utrata masy ciała. Teraz dobrze i naprawdę ustalony rutyna, straciłem półtora kilograma tłuszczu!

Kiedy stanąłem na wadze i spojrzałem na moje zdjęcia postępu, naprawdę uwielbiałem rezultaty. Wyglądałam bardziej stonowana i widocznie zrzuciłam trochę ciężaru, który tak bardzo starałam się spalić.

Jeśli tego rodzaju wyniki odchudzania mogłem oczekiwać od przerywanego postu, to nie byłbym szczęśliwy.

4 tydzień

To był dla mnie naprawdę prosty dom. Uznałem, że ostatni tydzień był łatwy, jeśli chodzi o trzymanie się rountine i dość łatwo trzymałem się rutyny zdrowego jedzenia. Ogólnie rzecz biorąc, to były przerywane wyniki postu, które podtrzymywały mnie.

Były momenty w tym tygodniu, w których czułem, że nie mogę się doczekać, aż to się skończy, ale jednocześnie byłem pod wrażeniem tego, co osiągnąłem, tak naprawdę nie chciałem tak późno się potknąć w grze.

Ostatniego dnia zmierzyłem siebie i straciłem kolejny kilogram, co oznacza, że stopniowo i łatwo straciłem całą wagę w ciągu zaledwie jednego miesiąca. Nie mogłem być bardziej zadowolony z przerywanego postu.

Chociaż przerywany post nie jest łatwą jazdą, na pewno działa, jeśli chodzi o utratę wagi, jeśli kontrolujesz przyjmowanie pokarmu przez resztę dnia. Odkryłem, że jako ktoś, kto zmaga się z konsekwentnym utrzymywaniem moich kalorii na niskim poziomie, wziął skomplikowane liczenie kalorii z równania i po prostu uczynił to o wiele łatwiejszym.

Po przerywanym poście

Jak pokazują te przerywane wyniki postu, ta opcja jest świetna do krótkoterminowego rozwiązania utraty wagi. Jednak nie jest realistycznie zrównoważony w perspektywie długoterminowej. Więc kiedy stracisz wagę, którą chcesz, powróć do bardziej „normalnej” diety.

Profesjonaliści i dietetycy sugerują, że zamiast wracać do swoich starych zwyczajów, zaczynasz od małego i gromadzisz kalorie (lub TDEE). W przeciwnym razie nasz organizm może próbować gromadzić dodatkowe kalorie, gdy odzyskuje deficyt, co w zasadzie oznacza, że możesz odzyskać tłuszcz.

Napisaliśmy artykuł na temat obliczania kalorii związanych z konserwacją lub TDEE tutaj, jeśli chcesz dowiedzieć się, jakie są Twoje!

Próbowałem tego w ciągu dwóch tygodni i naprawdę pomogło to utrzymać wagę. Nie widziałem żadnego dodatkowego przyrostu masy ciała i pozostał taki sam na wadze. Nie cofnąłem żadnej z mojej ciężkiej pracy!

Przerywane wyniki postu – ostatnie słowo

Na początek martwiłem się o przerywany post. Nie jest to coś, o czym myślałem, że będę w stanie to zrobić lub trzymać się. Jednak cieszę się, że to zrobiłem. Moje ciało dobrze się przystosowało i ostatecznie straciłem trochę upartego tłuszczu. A teraz, kiedy stopniowo dostosowywałem swoje spożycie kalorii, utrzymałem też wagę na wadze. Ogólnie rzecz biorąc, zdecydowanie polecam przerywany post przez miesiąc, jeśli myślisz o pomieszaniu swojej diety!

  • Dodaj swój komentarz