Najlepsze treningi utraty wagi dla kobiet

Tak wiele kobiet na zewnątrz walczy na biegającej maszynie, próbując zrzucić kilka kilogramów.

Naciśnij pauzę.

Jesteśmy tu po to, by powiedzieć Ci, że wielogodzinne uderzanie w kardio nie jest na pewno najlepszym, ani najbardziej efektywnym sposobem na schudnięcie. Zapomnijmy o tych długich, boleśnie nudnych treningach i spalić tłuszcz w mądry sposób.

Nauka wykazała, że topienie tłuszczu może być łatwiejsze niż to.

Aby pomóc Ci schudnąć, stać się zdrowszym i spędzać mniej czasu na przerażającej maszynie do biegania, mamy wszystko, co musisz wiedzieć o najlepszych treningach odchudzania dla kobiet właśnie tutaj.

Poważnie, podziękujesz nam w dłuższej perspektywie (widzisz, co tam robiliśmy?).

Jak schudnąć

Zacznijmy od podstaw. Kiedy już będziesz miał podstawową wiedzę jak schudnąć przybity, zrozumienie tego co musisz robić na siłowni i w kuchni nagle staje się o wiele łatwiejsze.

Wszystko sprowadza się do tej jednej prostej zasady. Musisz być w deficycie kalorii, żeby schudnąć.

Oznacza to, że musisz spalać więcej kalorii, niż jesz codziennie, i zaczniesz zrzucać kilogramy.

Po pierwsze, to oznacza, że musisz mieć przytwierdzone odżywianie. Ale to jest cały inny artykuł – sprawdź nasz przewodnik na temat odżywiania odchudzającego tutaj.

Jeśli chodzi o treningi, jest kilka rzeczy, które musisz wiedzieć. Twój trening odchudzania dla kobiet powinien pomóc Ci spalić tłuszcz w następujący sposób:

  • Wzmocnij swój metabolizm. Wyższe tempo przemiany materii oznacza, że Twój organizm zużywa więcej kalorii, co przekłada się na większą ilość spalanego tłuszczu. Twój metabolizm może zostać podniesiony, jeśli masz więcej mięśni na ramie, lub jeśli umieścić swoje ciało pod pewnym stopniu wysiłku.
  • Celuj konkretnie w tłuszcze. Mięśnie są tak dobre dla twojego zdrowia, a to oznacza, że używasz więcej kalorii, więc nie chcemy treningu, który powoduje utratę mięśni, a nie tłuszczu. Aby tego uniknąć, dobry trening odchudzający może wwiercić się w twoje rezerwy tłuszczu dla energii, aby stworzyć zdrowszy skład ciała. Oznacza to, że stracisz tkankę tłuszczową i zachowasz mięśnie. Niesamowite.

Aby robić te rzeczy, potrzebujesz idealnego treningu odchudzania dla kobiet. Spójrz na to.

Treningi utraty wagi dla kobiet

HIIT

Tuż na szczycie naszej listy znajduje się HIIT, czyli trening interwałowy o wysokiej intensywności. Opiera się on na formule popychania się na maksimum przez krótki okres czasu, po którym następuje krótki okres odpoczynku. Następnie jest on powtarzany kilka razy.

Trening HIIT jest super szybki, zwykle trwa od 10 do 20 minut, ale popchnie Cię do maksimum. Ponadto, jest to jeden z najbardziej efektywnych sposobów na spalanie tłuszczu ponad [1], z dużo lepszymi wynikami niż treningi w stylu wytrzymałościowym.

Pchając się tak mocno, Twoje ciało staje się nadbiegunowe i zamienia się w tłuszcz jako paliwo, dzięki czemu możesz nadal pracować na pełnym gazie. To również utrzymuje mięśnie, ponieważ trzeba go do wybuchowej mocy, więc jesteś honing in na tłuszczu spalić specjalnie.

Obejrzyjcie te 3 sprinty HIIT, aby zacząć.

Podnoszenie ciężarów

Mięśnie twojego ciała są jednymi z najlepszych narzędzi do spalania tłuszczu, jakie możesz mieć po swojej stronie. Zwiększają one wykorzystanie większej ilości kalorii niż tłuszcz z dnia na dzień, co zwiększa metabolizm. Więc spalasz więcej kali tylko poprzez ich posiadanie. Bonus.

Aby zbudować mięsień, trzeba zacząć go wyzywać. To oznacza podnoszenie ciężarów. Nie wydostaniesz się z tchu szczególnie, ale zaufaj nam, następnego dnia poczujesz to.

Co więcej, w połączeniu z odpowiednią dietą, podnoszenie ciężarów mówi organizmowi, że trzeba zachować mięśnie i stopić tłuszcz. To sprawia, że stosunek mięśni do tłuszczu jest znacznie zdrowszy.

Sprawdź ten trening na nogach oparty na wadze, aby poczuć smak spalającego się tłuszczu podnoszenia ciężarów.

Obwody ważone

Jeśli chodzi o mięśnie i kardio, to bardzo ważne jest, aby go użyć lub stracić. Jeśli uwielbiasz podnosić ciężary, to zdecyduj się biegać przez dwie godziny każdego dnia, być może bardzo szybko pożegnasz się ze swoimi zyskami na spalaniu tłuszczu. Krótko mówiąc, Twoje ciało nie potrzebuje ton mięśni do ćwiczeń wytrzymałościowych, jesteś bardziej wydajny w bieganiu z lekką ramą. W ten sposób możesz łatwiej rozdrobnić mięśnie niż tłuszcz.

Ty też stracisz tłuszcz, ale jeśli chcesz pozostać silny, na pewno będziesz walczył. Aby utrzymać ten zdrowy skład wysokich mięśni i niskiej zawartości tłuszczu, należy spróbować obwodów ważonych.

Spróbuj wymieszać te ćwiczenia w krótkiej sesji ostrego obwodu dla niektórych treningów spalania utraty wagi. Przejdź przez to wszystko cztery razy:

  • 12 Wypady skokowe
  • 15 Wzloty prasy
  • 12 Huśtawki czajnika
  • 15 Usiądź

Chcesz stracić na wadze? Odżywianie jest niezbędne

Jeśli naprawdę chcesz stracić tłuszcz, musisz przybić swoje odżywianie.

Jest kilka rzeczy, które musisz wiedzieć, że pomoże Ci stracić tłuszcz, a nie mięśnie, aby uzyskać zdrowszy skład ciała i silniejszą, sprawniejszą budowę ciała:

  • Jedz mniej kalorii niż spalasz
  • Spożywanie większej ilości białka

Jedząc mniej kalorii niż ty używasz, twoje ciało zacznie zamieniać się w tłuszcz jako formę energii i spalać go. To znaczy, że żegnasz się z większą ilością tłuszczu.

Nauka pokazuje, że kiedy jesz dietę wysokobiałkową, spalasz więcej tłuszczu[2]. Białko jest zasadniczo budulcem mięśni. Za każdym razem, gdy ćwiczysz, białko jest używane do naprawy uszkodzonego mięśnia i odbudowania go z powrotem silniejszy. Jedząc więcej, promuje zdrowszy skład ciała z większą ilością mięśni niż tłuszczu.

Połącz odpowiednie odżywianie z treningami odchudzającymi, a będziesz na właściwej drodze.

Ostatnia riposta – wskazówki i porady dla gimnastyczek

Po kilku treningach odchudzania pod pasem, kluczem do prawdziwej utraty wagi jest konsekwencja i wyznaczenie sobie osiągalnych celów.

Dzięki regularnemu podnoszeniu ciężarów i wykonywaniu co najmniej trzy razy w tygodniu jednego z treningów w stylu HIIT lub Circuit, a także zablokowaniu diety, nic nie stoi na przeszkodzie, abyś mógł osiągnąć swoje cele.

Kiedy wyznaczysz sobie osiągalne cele, pozostaniesz zmotywowany i podekscytowany swoimi postępami, a nie zniechęcony szybkością naszej utraty tłuszczu. Nie martw się, to nie jest proces z dnia na dzień, a ty robisz wszystko, co w twojej mocy, aby się do niego dostać.

  • Dodaj swój komentarz