Jak zrobić Tricep Pushdown

Stonuj swoje górne partie ramion i stwórz wszechogarniającą siłę, gdy nauczysz się jak wykonać tricep pushdown.

To ćwiczenie jest koniecznością dla dobrze zaokrąglonego dnia broni. Jako odosobniony ruch, wwierca się on bezpośrednio w triceps, pomagając budować mięśnie i siłę w górnej części ciała.

Tak wiele kobiet martwi się o swoje górne partie ramion i choć nauka jak zrobić tricep pushdown nie pomoże Ci stracić tłuszcz, to jednak sprawi, że poczujesz się mocniej i mocniej.

Jak zrobić tricep pushdown?

1. Ustawić linę w taki sposób, aby znajdowała się na górze urządzenia i użyć podwójnie zakończonej przystawki linowej

2. Stanąć bezpośrednio przed liną i ściągnąć ją ręką w dół na każdym końcu liny.

3. Włóż łokcie na bok ciała, więc trzymasz linę tuż przed twarzą, z wygiętymi ramionami. To jest twoja pozycja startowa

4. Utrzymując łokcie na miejscu, pociągnij linę w dół i wokół bioder, aż ramiona będą całkowicie wyprostowane.

5. Ściśnij w tym momencie swój triceps, zanim powoli wrócisz do pozycji startowej

Korzyści z tricep pushhdown

Jeśli chodzi o twoją fizjologię, wiedza jak zrobić tricep pushdown może naprawdę pomóc w stabilności. Może to pomóc wzmocnić stawy barkowe, jak również łokieć, co ma wiele zalet, jeśli chodzi o podnośniki zespolone, jak np. prasa ławkowa.

Użycie kabla do pracy tricepsów jest również świetnym pomysłem. Kabel zapewnia stały opór, co oznacza, że Twoje mięśnie nigdy nie będą naprawdę odpoczywać. Idealny dla uzyskania dodatkowych korzyści.

Sparuj go z tasakiem do czaszek, żeby naprawdę wystrzelił ci triceps.

  • Dodaj swój komentarz