Jak zrobić Supermana

Dobra, ten brzmi epicko i może być świetnym sposobem na wzmocnienie dolnych partii pleców, ale głównie wygląda na to, że toczysz się po podłodze… ale to dobrze, poradzimy sobie z tym! Poza tym, kiedy będziesz przybijał każdy przysiad i podnosił się, bo masz silne plecy, to będziesz się śmiał. Sprawdź to i naucz się robić supermana.

Jak zrobić superman

1. Połóż się płasko na brzuchu z rękami wyprostowanymi przed sobą i nogami wyprostowanymi za sobą.

2. Podnieś jednocześnie ręce, górną część tułowia i stopy z podłogi, utrzymując ręce i nogi całkowicie wyprostowane.

3. Wstrzymaj się na sekundę i wróć do pozycji leżącej

Korzyści z ćwiczenia nadczłowieka

We współczesnym świecie, wszyscy spędzamy dużo czasu siedząc przy biurkach, oglądając telewizję i w zasadzie tylko siedząc… dużo. To jest tak złe dla twojego ciała, ponieważ oznacza to, że nie używasz swojego tylnego łańcucha, czyli wszystkich mięśni biegnących w górę pleców, przez rdzeń, pośladki i struny hamujące. To dużo mięśni.

Im mniej ich używasz, tym są słabsze. Kiedy tak się stanie, twoja postawa zaczyna się zmieniać, a w siłowni jest bardzo trudno wykonywać wiele innych ruchów. Jak przysiady i martwe punkty. To dlatego tak wiele osób ma problemy z plecami lub urazy.

Aby to nadrobić, ćwiczenia takie jak superman mogą być niesamowitym sposobem na to, aby te kluczowe mięśnie wystrzeliły ponownie i zbudowały siłę w dolnej części pleców.

  • Dodaj swój komentarz