Jak zrobić podciągnięcie

Jednym z kluczowych ruchów, do którego dąży wielu ludzi, jest podciągnięcie. To nie jest jak squat, gdzie można to zrobić, trzeba tylko znać technikę – ta jest trudna. W zasadzie jest to sprawdzian twojej siły w stosunku do masy ciała i dziewczyny, będziesz musiał do tego dążyć.

Aby pomóc Ci nauczyć się tej techniki i rozpocząć proces, stworzyliśmy krok po kroku, jak zrobić podciąganie.

Jak zrobić podciągnięcie

1. Chwyć drążek do podciągania z rękami rozsuniętymi na zewnątrz na szerokość ramion.

2. Powiesić się z baru, zdejmując nogi z podłogi

3. Włącz swój rdzeń i wyciągnij swoje łopatki razem

4. Zginając się na łokciach, podciągnij się do góry, aż podbródek znajdzie się nad prętem

5. Powrót do pozycji startowej

Wskazówka: Jeśli nie urodziłeś się szalenie silny, prawdopodobnie nie będziesz w stanie zrobić podciągnięcia za pierwszym razem. A jeśli to zrobisz (ładnie), to prawdopodobnie nie będziesz w stanie zrobić obciążenia. Aby zbudować siłę, przywiąż opaskę oporową do pręta i zahacz o stopę, abyś mógł wykonać więcej powtórzeń i zwiększyć swoją siłę.

Jak stać się na tyle silnym, by zrobić podciągnięcie?

Istnieje kilka wariantów podciągania, które można wykonać, aby zwiększyć swoją siłę i umieścić cię na szybkim torze do podbródka-over-bar-bliss.

Pierwszy, o którym wspomnieliśmy w powyższej końcówce. Użyj opaski oporowej, aby dopasować się do większej liczby reperów. Jeśli jesteś na przykład na treningu, wybierz opaskę, która jest nadal wymagająca, ale wspiera Cię na tyle, aby uzyskać pełną ilość powtórzeń.

Innym sposobem na budowanie siły jest regularne wykonywanie ekscentrycznych podciągnięć, aby wzmocnić dokładnie te mięśnie, które są potrzebne do wykonania rep.

Zobacz nasz artykuł o ekscentrycznych podciągnięciach.

Szukasz więcej prowadnic do ruchów górnych partii ciała? Spójrz na te ćwiczenia:

  • Dodaj swój komentarz