Jak zrobić Push Up

Sprawdź swoją siłę górnych partii ciała i naucz się pchać do góry. Jest to jeden z tych ruchów markerów, które po przybiciu, ponieważ zszywka budująca mięśnie Twoich treningów klatki piersiowej. Być może nie chodzi o ciężary, ale skromne pompowanie może przynieść niezaprzeczalną siłę w dniu twojej klatki piersiowej. Plus, to jest całkiem cholernie fajne, aby odrzucić i zasilania 20.

Jak zrobić pchnięcie w górę

1. Połóż się twarzą do ziemi, stopami do siebie, palcami u nóg dotykając ziemi, a rękami do dołu, tuż pod ramionami.

2. Przeciskaj się przez rdzeń, ściskaj pośladki i trzymaj ciało napięte

3. Popchnij ręce i trzymaj ciało wyprostowane, aż ręce będą w pełni wyprostowane

4. Powoli wrócić do pozycji wyjściowej, upewniając się, że klatka piersiowa dotyka podłogi na końcu republiki.

Wskazówka: Nie jesteś jeszcze gotowy na całość? Nie ma sprawy. Wykonując popychanie w górę na kolanach, a nie na palcach, można zmniejszyć część wysiłku i nadal uzyskać płonący trening.

Korzyści płynące z nauki pompowania w górę

Twoje pchnięcie w górę to kluczowy ruch wagi ciała i coś, co każda dziewczyna z siłowni powinna wiedzieć. Jest to klasyczne porównanie pitchingu własnej siły z masą ciała. Podobnie jak podciąganie, jest to jeden z tych ruchów, które wielu miłośników fitness stara się opanować jako pierwsze.

Co więcej, jako złożony ruch masy ciała, działa on na całe mnóstwo mięśni górnych partii ciała. Obejmuje on mięśnie piersiowe, wszystkie deltoidy i prawie całą rękę.

Dowiedz się więcej o ćwiczeniach górnych partii ciała, aby doskonalić swój trening:

  • Dodaj swój komentarz