Jak zrobić ekscentryczne podciągnięcie

Tym ruchem wzmocnij górną część ciała gotową do całkowitego podciągnięcia.

Jeśli masz ustawiony wzrok na podciąganie, to nauka ekscentrycznego podciągania jest koniecznością. Działa on dokładnie na te same mięśnie, których potrzebujesz do wykonania podbródka nad drążkiem, budując siłę, dzięki czemu w mgnieniu oka będziesz gotowy do wykonania podciągu.

Jest to naprawdę świetny sposób, aby zacząć budować siłę na podciąganie, więc zalecamy włączenie go do normalnego treningu dwa razy w tygodniu i spróbować wykonać trzy zestawy sześciu powtórzeń na początek. Jeśli zaczniesz czuć się lekko, spróbuj dodać kolejny zestaw, a nawet spróbuj podciągnąć się.

Jak zrobić ekscentryczne podciągnięcie

1. Umieść pudełko lub ławeczkę pod i nieco za prętem do podciągania, aby mieć łatwy dostęp.

2. Stojąc ostrożnie na pudełku, chwycić drążek na szerokości ramion tuż obok

3. Wskakuj do góry, żeby trzymać się podbródka nad barem. To jest również szczyt podciągania

4. Opuszczaj się stąd tak wolno, jak możesz, nie dając się upuścić. Spróbuj policzyć do dziesięciu, jeśli potrafisz

5. Kiedy twoje ramiona są całkowicie wyprostowane, wracaj do pudełka i zrób jeszcze jedną powtórkę

Wskazówka: Zmęczy cię to bardzo szybko, więc możesz nie być w stanie policzyć do dziesięciu za każdym razem. Ale to wszystko jest dobre, to twoje ciało ciężko pracuje. Tak długo, jak będziesz jechał tak wolno, jak to tylko możliwe, będziesz wzmacniał wszystkie właściwe mięśnie.

  • Dodaj swój komentarz