Jak zrobić Bicep Curl

Wybrzuszony biceps to absolutny cel dla prawie każdego faceta w siłowni. Dla dziewczyn jest to tak samo ważne – to szybki tor do wspaniałych, stonowanych ramion. Więc jeśli chcesz osiągnąć ten sportowy, górna część ciała (co wiemy, że robisz), nauka jak zrobić biceps curl jest niezbędna.

Bez względu na to, czy chcesz zacząć od hantla i popracować nad sobą, czy też pójść od razu do wielkiej broni (zobacz co tam robiliśmy) z lekkim sztangą, przybijanie formy jest kluczem do uniknięcia obrażeń i zmaksymalizowania zysku.

Głównie wydaje się to dość proste, ale zaufajcie nam, nauka robienia lokówki bicepsowej jest koniecznością. Wszyscy widzieliście, jak ci faceci szarpali całą górną część ciała masywnym ciężarem, prawda? Nooooo, nie tak się tu kręcimy na siłowni.

Zapoznaj się z naszym przewodnikiem i udoskonal swoją formę dla bajecznie stonowanych ramion.

Jak zrobić curl bicepsowy

1. Weź hantel w jedną rękę

2. Opuść dłoń, aż hantel powiesi się prosto w dół przy boku

3. Włóż łokieć na bok i przesuń lekko rękę do przodu, aż hantel znajdzie się tuż przed nogą i w linii barku. Nadgarstek i dłoń powinny być skierowane do przodu.

4. Trzymając łokieć schowany i nie ruszając górną częścią ciała, podnieś hantel do góry gładkim łukiem, aż prawie dotknie on twojego ramienia.

5. Powoli do tyłu, zatrzymując się w pozycji startowej z ciężarem tuż przed nogą.

Wskazówka: Kiedy zaczynasz kolejną lokówkę, unikaj pokusy kołysania ramieniem, zatrzymując się przed nogą, zabierając ze sobą sekundę, a następnie idąc ponownie.

Wskazówka nr 2: Dwie wskazówki?! Leczymy cię dzisiaj. Nieważne, jak ciężki jest, nie szarp i nie machaj ciałem, żeby dokończyć lokówkę. Trzymaj go mocno, a zmaksymalizujesz wynik każdego ruchu.

Szukasz więcej ruchów, aby dodać do treningu górnych partii ciała? Spójrz na to:

  • Dodaj swój komentarz