Jak wykonać zwrotnice kablowe

Dodaj trochę dodatkowej mocy do treningu klatki piersiowej dzięki temu poradnikowi, jak wykonać zwrotnicę kablową. Ten ruch nie tylko wygląda super fajnie, ale użycie kabli zwiększa ante w regularnych codziennych treningach górnych partii ciała dla uzyskania niesamowitych korzyści.

Jak wykonać zwrotnicę kablową

1. Wybrać maszynę kablową z dwoma pociągnięciami liny

2. Ustawić przewód na wysokości około ramion i wybrać pasujące, lekkie obciążniki

3. Stań pomiędzy dwoma pociągnięciami, skierowanymi na zewnątrz i chwyć każde z nich odpowiednią ręką

4. Wyjdź do przodu do pozycji wyjściowej lonży i pociągnij za liny tak, aby znajdowały się blisko ramion.

5. Trzymaj ręce na wysokości ramion i przesuń je na zewnątrz. Ręce powinny być lekko ugięte, łokcie lekko uniesione, a klatka piersiowa wysoka. To jest twoja pozycja wyjściowa.

6. Stamtąd trzymaj ciało wyprostowane i silne i pchaj do przodu i w dół, aż ręce skrzyżują się na wysokości mniej więcej pępka. Trzymaj ramiona lekko ugięte, aby nie obciążać zbytnio bicepsów.

7. Powoli przywróćcie ramiona do pozycji startowej

Wskazówka: Trzymaj to powoli i kontroluj, a naprawdę poczujesz oparzenie w klatce piersiowej.

Zalety zwrotnic kablowych

Istnieje wiele palących ruchów klatki piersiowej można zrobić, aby zbudować siłę, ale zwrotnica liny ma przewagę nad zwykle ważonych opcji.

Kabel zapewnia stały opór podczas całego ruchu, więc jest wyzwaniem dla Twojego ciała od początku do końca. Na przykład, jeśli masz wykonać nacisk na ławkę, górna i dolna pozycja ćwiczenia to w rzeczywistości pozycje spoczynkowe. Na maszynie z linką nie uzyskasz żadnego odpoczynku, ponieważ linka ciągle od ciebie odciąga. Ale wiemy, że nie masz nic przeciwko temu, że podnosisz dziewczyny – wszystko polega na podjęciu wyzwania.

Zainspirowany, aby przejść na wyższy poziom w dniu swojej górnej części ciała? Uzupełnij swoją wiedzę tymi ćwiczeniami:

  • Dodaj swój komentarz