Jak Sumo Deadlift

Próbowałeś już martwego punktu, teraz nadszedł czas, aby wycelować w swoje mięśnie w zupełnie nowy sposób z tym przewodnikiem, jak podsumować martwy punkt. Ta wariacja na temat konwencjonalnego ruchu jest kolejnym wszechstronnym ruchem złożonym, który pozostawi cię z drżącymi nogami i pewnymi poważnymi zyskami, dziewczyno.

Jak Sumo Deadlift

1. Przygotuj pręt z lekkimi płytami podnoszącymi tak, aby usadowił się na podłodze około połowy goleni.

2. Stój ze stopami pod prętem, żeby nie widzieć górnej części sznurowadeł.

3. Wystaw obie stopy na zewnątrz, żeby były bliżej kołnierzy i był pan w bardzo szerokiej pozycji.

4. Chwyć drążek z ramionami wewnątrz kolan i zgnij kolana tak, aby golenie dotykały drążka.

5. Podnieś wysoko klatkę piersiową, spłaszcz plecy i odciążysz pręt ramionami.

6. Utrzymując ciężar na obcasach, pchaj do góry, aż belka znajdzie się tuż nad kolanami

7. Wepchnij biodra i ściśnij ramiona tak, aby stanąć prosto

8. Przywróć belkę na podłogę, odwracając ruch

Korzyści z sumo deadlift

Nauczenie się sumo deadlift jest zmiennikiem gry, jeśli chodzi o mieszanie twojego deadliftingu. Zmienia on obciążenie, dzięki czemu masz więcej ładunku przechodzącego przez nogi, a mniej przez dolną część pleców.

Wielu siłaczy często uczy się sumo deadliftingu, aby nie musieli podnosić poprzeczki tak daleko. To zależy od ciebie, dziewczyno, jeśli czujesz się silniejsza, idź po nią.

Szukasz bardziej zabójczych ruchów związków? Spójrz na to:

  • Dodaj swój komentarz