Jak stać na lonży

Dziewczyno, jeśli poważnie myślisz o budowaniu siły i rozmiaru łupów, musisz stać się najlepszym przyjacielem z lunge’u. To palący tyłek smakołyk ruchu, a kiedy już przybije się konwencjonalny, stojący lunge, czeka cię zupełnie nowy świat brzoskwiniowych zdobyczy. Spójrz na to.

Jak stać na lonży

1. Zacznij od stania w neutralnej pozycji, z rozstawionymi stopami na szerokości bioder.

2. Weź jedną stopę i wyjdź bezpośrednio przed siebie

3. W tej pozycji zegnij przednie kolano i opuść tylne, aż znajdzie się kilka centymetrów od podłogi.

4. W tym momencie spójrz na swoje przednie kolano. Sprawdź, czy śledzi twoje palce u nóg. Jeśli tak, wyjdź dalej, aż kolano ułoży się pod kątem 90 stopni.

5. Wróć do pozycji wyjściowej, naciskając do tyłu przednią stopą

Wskazówka: Podkręć ogrzewanie na tym i trzymaj hantle w każdej ręce. Powoduje to dodatkowe obciążenie pośladków, dla dodatkowych korzyści.

Korzyści z lonży stojącej

Nie tylko lunge hone in na pośladki, ale także twoje sznurki i quady. Bonus dla tych pań, które chcą podkreślić swoje dolne partie ciała.

Co więcej, zapewnia ona również dobrą rozciągliwość zginaczy bioder, poprawiając tym samym elastyczność. Ogólnie rzecz biorąc, lunge jest koniecznością dla niższej siły ciała i zysków, więc nie zapomnij uderzyć go na nogi dzień.

Zaokrąglij swój dzień nogi tymi ćwiczeniami dolnej części ciała:

  • Dodaj swój komentarz