Jak zrobić Assisted Pull Ups

Jeśli próbujesz dokonać pierwszego podciągnięcia, musisz wiedzieć coś lub dwa o wspomaganych podciągnięciach.

Ćwiczenia te mogą pomóc zdjąć krawędź z ruchu podciągania, więc nadal pracujesz wszystkie właściwe mięśnie we właściwy sposób, ale bez pełnego ciężaru ciała, które Cię powstrzymuje.

Sprawdźcie te dwa ruchy i zacznijcie budować się, by dziś podciągnąć brodę do góry i przez bar.

Jak zrobić sztangę wspomaganą podciąganiem

1. Wybierz stojak na sztangę i ustaw go na wysokość około talii

2. Usiądź bezpośrednio pod barem

3. Sięgnij do góry i chwytaj pręt wokół ramion. To powinno podnieść twój tyłek do góry z podłogi

4. Postaw nogi prosto przed sobą, żebyś odpoczął na piętach. Powinieneś dążyć do tego, aby utrzymać ciało całkowicie wyprostowane i bezpośrednio pod prętem

5. Zaciągnij kraty i pociągnij bezpośrednio do góry, aż podbródek znajdzie się pod prętem

Wskazówka: Jeśli to zbyt łatwe, postaw stopy na pudełku przed sobą. Jeśli jest to zbyt trudne, umieść stopy na pudełku przed sobą, aby zwiększyć ich wagę.

Jak zrobić podciąganie z opaską wspomaganą

1. Podnieś drążek do góry i umieść pod nim pudełko, a tuż za nim

2. Biorąc długą, zapętloną opaskę oporową, ostrożnie stań na pudełku i przymocuj ją do pręta tak, aby zawisła przed tobą

3. Chwytając za belkę dla równowagi, umieść stopę w dolnej części pętli

4. Wyreguluj chwyt tak, aby był oddalony od siebie na szerokość ramion i wejdź całkowicie w opaskę, abyś zwisał z pręta.

5. Zaciągnij zatrzaski i pociągnij do góry, aż podbródek znajdzie się nad prętem

Wskazówka: W ten sposób maksymalnie odciąża się dolną część twojego podciągu i rzuca wyzwanie mięśniom najbardziej na górze, dlatego też zalecamy wykonywanie późnych podciągnięć, aby uzupełnić ten brak równowagi.

Korzyści ze wspomaganych podciągnięć

Wykonując wspomagane podciąganie, zamiast wykonywać bardziej odizolowane ruchy siłowe, możesz wykonać ogromny skok do przodu, aby osiągnąć cel pełnego podciągnięcia.

Działają one na mięśnie w sposób harmonijny, funkcjonalny, a pojedyncze ćwiczenia po prostu nie mogą, więc jeśli chodzi o wykonanie pierwszego pełnego podciągnięcia, ciało już rozpoznaje ruch.

Jest to niezbędne do budowania siły w złożonym, wielomięśniowym ruchu, ponieważ wwierca się on nawet w najmniejsze włókna, które mogą zrobić całą różnicę w tego typu ćwiczeniach.

Zobacz nasze kompletne początkujących podciągnąć trening i dostać brodę nad barem dzisiaj.

  • Dodaj swój komentarz