Jak się robi skullcrushery

Ok. Ten nie jest tak brutalny, jak się wydaje pierwszy raz. Nauka gry na czaszkach to jeden z moich ulubionych sposobów na pracę tricepsów. Tak wiele dziewcząt martwi się o tył ramion i chociaż nie można dostrzec miejsca do treningu utraty tłuszczu, można wzmocnić mięsień. Wchodzą noszone tasaki do czaszek. Poza tym czuję się dość kiepsko programując je.

Ostrzeżenie: Będziecie obniżać ciężar w kierunku twarzy, więc kiedy mówimy “wybierzcie lekki”, poważnie, wybierzcie lekki. I wybierzcie krótką sztangę lub nawet hantle, bo dłuższa sztanga będzie trudna do opanowania. Gdy już się go powiesi, można stopniowo zwiększać jego ciężar.

Jak się robi skullcrushery

1. Wybierz jasną, krótką sztangę

2. Usiąść na płaskiej ławce i chwycić sztangę z bliska. Jeśli używasz hantla, po prostu trzymaj go w obu rękach

3. Połóż się na ławce i popchnij pręt w górę, tak aby ramiona były całkowicie wyprostowane, a pręt znajdował się bezpośrednio nad ramionami.

4. Trzymając całkowicie nieruchomą górną część ramienia, zgnij się w łokciu i opuść pręt gładkim łukiem w kierunku czoła.

5. Gdy palce znajdują się około cala od czoła, wepchnij pręt z powrotem w górę po łuku odwrotnym, aż ramiona będą znowu wyprostowane.

Czujesz te małe tricepowe fajerwerki? Ucząc się, jak robić tasaki do czaszek, możesz wzmocnić swoje ramiona i nabrać poważnej siły.

Dodaj więcej górnych partii ciała traktuje swój trening i sprawdź te ćwiczenia:

  • Dodaj swój komentarz