Jak robić Walking Lunges

Weź skromny lunge w górę nacięcie i zacząć pracować swoje ciało w sposób bardziej funkcjonalny, budowania mięśni, gdy nauczysz się jak robić walkinglunges.

Nie tylko będą one pracować Twoje pośladki i dolnej części ciała do helpyou rzemiosła godne pozazdroszczenia siłę i rozmiar, ale przy użyciu dynamicznych ruchów chodu, będziesz pracować stabilizujące mięśnie w całym swoim rdzeniu, aby rozwijać obezwładniające, harmonijne ciało.

Jak robić wypady spacerowe

1.Zacznij od stóp na szerokości bioder.

2.Wyprostuj się jedną stopą, aby utrzymać długą postawę, zachowując szerokość ramion.

3.Zegnij przednie kolano, aby upuścić biodra i tylne kolano. Tułów powinien pozostać wyprostowany i wyprostowany, a tylne kolano powinno zatrzymywać się około cala od podłogi.

4.W tej pozycji należy sprawdzić, czy podudzie na przedniej nodze jest prostopadłe do podłogi, a kolano nie jest nad palcami u nóg. Jeśli tak, wyjdź trochę dalej na następną pozycję, aby uzyskać dobrą formę.

5.Korzystając z zasilania z pośladków, popchnij w górę i przenieś tylną stopę do przodu, aby spotkać się z przodu.

Korzyści płynące z wypoczynku na lunchu spacerowym

Kiedy uczymy się chodzić na lonżach, często naszym głównym celem jest nadanie tonu i kształtu pewnym częściom naszego ciała, takim jak pośladki czy struny hamujące, jednak istnieje całe mnóstwo innych mięśni stabilizujących, które wymagają uwagi – i na nich właśnie opiera się chodzenie na lonżach.

Mówimy o wewnętrznej i zewnętrznej części twoich nóg, wraz z ogromnym wyborem mięśni ukrytych w twoim rdzeniu, które trzcinowo są zaniedbane.

Być może nie są one tak oczywiste, jak większe mięśnie, które znamy, ale jest to konieczne, aby rzucić im wyzwanie dla ogólnej bardziej sportowej budowy ciała.

Ucząc się chodzić na piesze wypady, poczujesz te zalety:

  • Lepsza równowaga
  • Silniejszy, bardziej stabilny rdzeń
  • Bardziej funkcjonalna budowa ciała
  • Symetryczny rozwój mięśni
  • Zwiększona elastyczność mięśni bioder
  • Tonowane nogi i pośladki

Poszerz swój dzień z nogami i dodaj te ćwiczenia do swojego treningu:

  • Dodaj swój komentarz