Jak robić podesty boczne

Zdefiniuj ramiona i dodaj sił do swojego górnego ciała, gdy nauczysz się robić boczne podnieszenia.

Jeśli chcesz rozwinąć tę cudowną klepsydrę, to odwołaj poszukiwania – boczne podwyżki są tu po to, by pomóc.

Rozwijają one mięśnie i siłę w Twoich ramionach, co jest niezbędne do zasilania tych dużych wyciągów, a nawet zmniejsza ryzyko urazów.

Spójrz na to.

Jak robić boczne podwyżki

1. Stań lub usiądź z plecami w silnej neutralnej pozycji i hantlem w każdej ręce

2. Utrzymując prosty plecy i usztywniony rdzeń, złamać lekko łokieć i podnieść oba ramiona na bok, aż będą równoległe do podłogi.

3. Powoli opuszczaj ręce, aż znów będą przy twoich bokach

Wskazówka: Staraj się nie wzruszać ciężarami i nie łamać się w ogóle w talii. To zdejmie nacisk z twoich ramion. Zrzuć trochę wagi i spróbuj jeszcze raz.

Wskazówka nr 2: Powoli wracaj na dół, aby uzyskać to ekscentryczne poparzenie. Pozwoli to na szybszy wzrost siły i mięśni.

Wskazówka nr 3: Prowadź łokciami, gdy będziesz podnosił. Nie mówimy tu o całkowitym zgięciu ramion, tylko o złamaniu w łokciu i upewnieniu się, że są one zawsze najwyższym punktem. To ochroni bardzo delikatny mankiet rotatora i zmniejszy ryzyko urazu, jednocześnie wzmacniając ramiona.

Jakie mięśnie boczne podnoszą pracę?

Boczna praca podnosi ramiona lub, w kategoriach mięśni, trzy głowy deltoidów: przednią, środkową i tylną.

Przedni deltoid biegnie wzdłuż przedniej części barku, przyśrodkowy wzdłuż boku i tylny z tyłu.

Praca tych mięśni nie tylko nada kształt i wyrazistość twojej górnej części ciała, ale także pomoże zmniejszyć ryzyko urazów. Wielu sportowców i ciężarowców cierpi z powodu słabego mankietu rotatora, który jest niezwykle delikatny, a jednocześnie niezbędny do ustabilizowania większych uniesień, takich jak ławka czy prasa wojskowa.

Pracując na deltach, powinieneś czuć się silniejszy i bardziej stabilny za każdym razem, gdy wykonujesz podnoszenie górnych partii ciała.

  • Dodaj swój komentarz