Jak Squat

Przysiad jest jednym z podstawowych ćwiczeń, które każda dziewczyna powinna była przybić. Chcesz więcej mocy w swoich sprintach? Silniejsze nogi? Albo mocniejszy tyłek? Przysiad jest twoim nowym najlepszym przyjacielem. Naucz się przysiadać z tym przewodnikiem dla dziewczyn.

Jak Squat:

1. Stań ze stopami na zewnątrz w odległości od bioder i odwróć je lekko na zewnątrz.

2. Utrzymując silne plecy i klatkę piersiową wysoko, przesuwaj biodra do tyłu i w dół.

3. W trakcie ruchu w dół, trzymaj ciężar na piętach i nie pozwól, aby kolana kołysały się nad palcami.

4. Zatrzymaj się, gdy fałda biodra będzie wyrównana do kolan, a następnie stań z powrotem do góry.

Najwyższa rada: Kiedy nauczysz się przysiadać, pamiętaj, aby utrzymać wysoką klatkę piersiową, wagę na piętach i nie wpuszczać kolan do środka. Przybij to teraz, a w mgnieniu oka dodasz obciążenie do ruchu.

Korzyści z przysiadki

Przysiad jest ruchem złożonym, to znaczy działa na kilka grup mięśni jednocześnie. Mówimy o quadach, glutach i twoim rdzeniu. Wszystkie te mięśnie ciężko pracują dla każdego przysiady, który robisz.

Co więcej, ponieważ wszystkie te mięśnie pracują razem w jedności, poprawiasz swoją zdolność do komunikowania się i wspólnej pracy.

Więc jeśli chcesz poprawić swoją ogólną siłę dolnych partii ciała, lub chcesz wzmocnić nogi, to przysiad na pewno powinien mieć miejsce w rutynie treningowej. Niezależnie od tego, czy jesteś lotnikiem siłowym, kulturystą czy po prostu chcesz poprawić swoją kondycję, opanowanie przysiadu jest koniecznością, dziewczyno.

Kiedy już wiesz, jak przykucnąć, następnym krokiem jest dodanie obciążenia do ruchu. Sprawdź nasz przewodnik do przedniego i tylnego przykucnięcia, aby rozpocząć ładowanie tego pręta.

  • Dodaj swój komentarz