Jak Barbell Back Squat

Przysiad ze sztangą jest podstawą każdego dobrego treningu nóg. Jest to jeden z najlepszych sposobów na budowanie siły i mięśni w dolnej części ciała, a nawet może pomóc w tworzeniu wspaniałych mięśni brzucha. Dodaj to do swojej rutyny treningowej i czeka Cię budowanie łupów, palacz treningu. Omówimy wszystko, co musisz wiedzieć, aby bezpiecznie pracować z drążkiem i zwiększyć siłę. Nie ma za co dziewczyny.

Jak przysiady ze sztangą

1. Przygotuj pusty pasek na stojaku. Uruchom światło, aby uzyskać odpowiedni punkt, zanim zaczniesz testować swoją siłę
2. Chwyć drążek tuż poza szerokością ramion i chowaj pod nim, aby spoczywał na plecach
3. Stań całkowicie pod poprzeczką, przenosząc ciężar na ramiona i stabilizując go rękami
4. Cofnij się powoli, aż wyjdziesz ze stojaka
5. Stań ze stopami na zewnątrz bioder, a palce u stóp lekko skierowane na zewnątrz
6. Utrzymując wysoko klatkę piersiową i silne plecy, zacznij poruszać biodrami do tyłu i do dołu
7. Skoncentruj się na utrzymaniu ciężaru na piętach, aby kolana nie dotykały palców u nóg i nie spadały do przodu
8. Zatrzymaj się, gdy zgięcie bioder zrówna się ze zgięciem kolana, a następnie wystrzel przez pośladki, aby wstać. Utrzymuj kolana mocne i nie pozwól im się skryć do wewnątrz.

Najważniejsza wskazówka: ważne jest, aby utrzymać ciężar na piętach i klatce piersiowej wysoko, ponieważ teraz masz ciężar na plecach. W przeciwnym razie możesz rozlać pasek lub uszkodzić plecy podczas wstawania. Trzymaj to mocno i mocno.

Zalety przysiadu ze sztangą

Dziewczyno, jeśli uważasz, że przysiad jest dobry, zwiększenie masy ciała to zmieniacz gry. Będziesz czuł się silniejszy i potężniejszy niż kiedykolwiek, kiedy już go przybędziesz. Jeśli szukasz siły w dolnej części ciała, przerwij poszukiwania – oto twój nowy wybór. Może szukasz idealnego łupu? Dzięki przysiadowi ważonemu przyspieszysz swoją podróż do osiągnięcia celu.

Kiedy już wiesz, jak przysiadać ze sztangą, sprawdź te treningi i ćwiczenia:

  • Dodaj swój komentarz