Jak zrobić front Squat

Przybiłeś sztangę do pleców, teraz nadszedł czas, aby zmienić nacisk na nogi dzień i pracować na tych quadach. Przesuwając ciężar do przodu ciała, podnosisz ante na te mięśnie z przodu nóg. Będziesz wyzwaniem dla swoich nóg w nowe, spalające mięśnie sposoby, aby poprawić swoją ogólną siłę i rozwijać wspaniałe, kształtne quady.

Jak zrobić front Squat

1. Przygotuj pusty pręt w regale. Zaczniemy od światła, żebyś miał szansę udoskonalić tę formę przed załadunkiem.

2. Chwyć pręt mniej więcej na szerokość ramion.

3. Trzymając się sztabki, przesuń ją do przodu, tak aby spoczywała w poprzek ramion, a łokcie były skierowane prosto przed siebie.

4. Popchnij pręt w górę i wycofaj się z regału.

5. Utrzymując łokieć skierowany do przodu i klatkę piersiową wysoko, przesuwaj biodra w tył i w dół.

6. Zatrzymaj się, gdy Twoje biodro jest tuż pod kolanem, a następnie przepchnij się przez quady i pośladki, aby bezpiecznie stanąć.

Top Tip: Teraz ciężar spoczywa na przedniej części ciała, to klucz do utrzymania klatki piersiowej i łokci wysoko podczas całego ruchu. W przeciwnym razie ryzykujesz upuszczenie belki lub wygięcie pleców, co może doprowadzić do urazu. Nie, dzięki, dziewczyno. Trzymaj ją lekko, aż ta forma będzie idealna.

Korzyści z przednich przysiadów

Nauka gry w kucki z przodu zmienia Twoją ogólną siłę nóg. Przenosi on nacisk na twoje quady, dzięki czemu możesz rozwijać i rzucać wyzwania tym mięśniom w nowy sposób. Nie zrozumcie nas źle, ten będzie również działał na wasze pośladki i hamaki, ale głównymi korzyściami będą quady przez wiele dni.

Sprawdź te inne artykuły, aby zmienić swoją sylwetkę:

  • Dodaj swój komentarz