Jak dotrzeć do prasy wojskowej

Wzmacniaj ramiona, gdy uczysz się wojskowej prasy.

Ten złożony ruch jest koniecznością dla każdego dobrego treningu górnych partii ciała w ciągu dnia. Niezależnie od tego, czy chcesz rozwijać siłę, czy budować określone barki, ten musi być w naszym programie. Sprawdź to.

Jak prasa wojskowa

1. Przygotuj sztangę w kuchennym stelażu na wysokości tuż poniżej ramion.

2. Chwyć drążek tuż w obrębie ramion, wykonaj krok do przodu, zginając łokcie pod spodem, tak aby były skierowane bezpośrednio przed sobą, a ty trzymałeś drążek przy ramionach i dolnej części szyi.

3. Dalej, podnieś i wyjmij bar z regału.

4. Wyreguluj łokcie tak, aby były skierowane w dół, a nie przed siebie.

5. Stąd pchać pręt prosto w górę, aż ręce będą całkowicie wyprostowane

6. Wróć do pozycji wyjściowej opuszczając pręt w kontrolowany sposób z powrotem do ramion

Korzyści płynące z prasy wojskowej

Prasa wojskowa jest jednym z najlepszych sposobów na wzrost wielkości i siły w Twoich ramionach. Działa ona na wszystkie trzy mięśnie deltoidalne z naciskiem na mięsień przedni (przedni). Jako ruch złożony, działa również na wiele mięśni górnej części pleców, a także na twój rdzeń. Bonus.

Nie tylko buduje Twoją siłę w ramionach, ale jest również uzupełnieniem dla innych podnośników górnych partii ciała. Urazy ramion mogą być bardzo częste u podnośników, jeśli nie mają oni silnych mięśni, które mogłyby ich podtrzymywać, więc wykonując wojskową prasę można utrzymać uraz w zatoce, wzmocnić prasę ławki i ustabilizować staw.

Stwórz pełny trening górnych partii ciała z tymi innymi ćwiczeniami:

  • Dodaj swój komentarz