Jak Bench Press

Doskonałe ciało dookoła i zwiększyć siłę górnej części ciała, gdy nauczysz się, jak naciskać na ławce z dziewczyną z siłowni.

Wiemy, że wiele dziewcząt martwi się o ławkę do pracy, bo obawiają się, że zrobią się nieporęczne. Posprzątamy to od razu i powiemy, że chyba, że bierzesz sterydy, to prawdopodobnie nigdy się nie stanie. To, co zobaczysz, to bardziej stonowane ramiona i wspaniała, pełna zaokrąglona sylwetka. Zaufaj nam, kochamy tę ławkę. Nawet jeśli będziemy musieli walczyć z kilkoma facetami z baru.

Jak Bench Press

1. Połóż się na ławce z barem w stelażu, żeby siedział nad twoją twarzą

2. Przytrzymać drążek w odległości dookoła ramienia za pomocą uchwytu hakowego.

3. Wypchnij pręt do góry i z regału, tak aby ramiona były całkowicie wyprostowane, a pręt znajdował się teraz nad dolną częścią gardła/górną częścią klatki piersiowej.

4. Kontrolowanym ruchem, ściągnij pręt w dół, aby dotknąć klatki piersiowej, gdzie znajdują się twoje sutki

5. Wepchnij pręt z powrotem do góry jednym płynnym ruchem, aż ponownie ułoży się nad twoim dolnym gardłem

Top Tip: Nie martw się, jeśli za pierwszym razem nie uda Ci się osiągnąć płynnego, mocnego ruchu. Będziesz pracować stabilizując mikromięsła na całym ciele, aby uzyskać głębszą, bardziej zaokrągloną równowagę mięśniową.

Korzyści z Bench Press

Praca prasy stołowej jest jak kładzenie fundamentów górnej części ciała.

To będzie pracować ramiona, klatka piersiowa, a nawet ramiona w funkcjonalny sposób, aby zwiększyć siłę i poprawić sposób, w jaki mięśnie komunikują się ze sobą. Jeśli chcesz zwiększyć siłę górnych partii ciała lub chcesz osiągnąć taką sylwetkę z klepsydrą, ta musi być w Twoim planie treningowym.

Opanuj całą tę wielką trójkę z gimnastyczką:

  • Dodaj swój komentarz