Jak Incline Bench Press

Skoncentruj się na treningu górnych partii ciała i naucz się, jak wraz z dziewczyną z siłowni nachylać nacisk na ławkę. Ten jest idealnym dodatkiem do konwencjonalnej prasy ławkowej i pomoże Ci zbudować trochę poważnej siły w klatce piersiowej, ramionach i ramionach.

Jak Incline Bench Press

1. Ustawić ławę o nachyleniu około 40 stopni pod stelażem ławy

2. Połóż się na ławce z barem siedzącym nad twoją twarzą

3. Wypchnij ją w górę i z regału, tak aby ramiona były całkowicie wyprostowane, a pręt znajdował się powyżej górnej części klatki piersiowej.

4. Opuść poprzeczkę, aby dotknąć klatki piersiowej. Prawdopodobnie dotknie on wyżej klatki piersiowej w porównaniu z tradycyjną prasą ławkową.

5. Wepchnij pręt bezpośrednio do góry, aż ręce będą całkowicie wyprostowane, a pręt ponownie znajdzie się nad klatką piersiową.

Top Tip: Jak już opanujesz bar, spróbuj tego z hantlem. Jednostronna natura tego ruchu zadziała na te głęboko stabilizujące mięśnie, zapewniając niepokonane oparzenia.

Korzyści płynące z pochyłej prasy stołowej

Ucząc się nachylenia ławki, możesz skupić się na mięśniach górnej części klatki piersiowej i położyć większy nacisk na mięśnie deltoidalne ramion. Pracując samodzielnie z prasą ławkową, nigdy nie uzyskasz tego rodzaju rozwoju górnego odcinka piersiowego – idealnego, jeśli uważasz, że masz słabe punkty lub starasz się osiągnąć tę pożądaną linię klatki piersiowej.

Zainspirowany, by przenieść swoje ciało na wyższy poziom? Sprawdź te przewodniki do ćwiczeń:

  • Dodaj swój komentarz