Julie Foucher – Girls Who Lift

Profil

Nazwisko: Julie Foucher

data ur.: 26 grudnia 1988 r.

Lokalizacja: Cleveland, Ohio

Zawód: rezydent medyczny

Wprowadzenie:

Mamy tu jedną z najbardziej utytułowanych zawodniczek CrossFit.

Julie Foucher jest w zasadzie kobietą, na którą wygląda każda świeżo upieczona kobieta CrossFitter, gdy rozważa wejście na Igrzyska. Czy to w serii zespołowej, czy indywidualnie, od lat utrzymuje się w ścisłej czołówce tego sportu i jest dobrze znaną i lubianą zawodniczką.

Mimo, że nigdy nie zabrała do domu zwycięstwa, w finale zajęła 2, 3 i 5 miejsce (dwukrotnie), co wystarczy, aby zdobyć miejsce w hali sław CrossFit.

Jako dziecko prowadziła bardzo aktywny tryb życia i była utalentowaną gimnastyczką i lekkoatletką. W ciągu roku od startu w CrossFit w 2010 roku, była gotowa do wyjazdu na mecze i zajęła 5. miejsce w klasyfikacji generalnej, z 2. miejscem w Central East Regional.

Wróciła i przez następne cztery lata zajmowała nie mniej niż piąte miejsce w żadnym z finałów.

Jednak w finale Central Regional w 2015 r. doszło do urazu. Podczas treningu skoku bokserskiego rozerwała ścięgno achillesowe. Jest to notorycznie trudna kontuzja do odzyskania i od tego czasu postanowiła przestać rywalizować, aby skupić się na karierze.

Oprócz tego, że jest znaną, niekoronowaną gwiazdą CrossFit, jest również trochę geniuszem. Przechodząc rygorystyczne szkolenie, które zaprowadzi Cię na szczyt CrossFit Games, studiowała również, aby zostać profesjonalistą w dziedzinie medycyny, z marzeniem o pomocy w zapobieganiu chorobom.

Techniki szkoleniowe:

Podczas treningów do gier jej rutyna treningowa była intensywnym połączeniem kondycji, treningu w stylu HIIT, gimnastyki i pracy siłowej. Przygotowując się do zawodów Julie wkłada około trzech godzin treningu pięć dni w tygodniu i dodaje jeszcze dwa dni aktywnego odpoczynku. To siedem dni ciężkiego przeszczepu w tygodniu.

Zajęte życie zawodowe Julie oznacza, że ćwiczenia muszą się zmieścić w jej planie zajęć. Teraz pożegnała się z rywalizacją, chce ćwiczyć przynajmniej 90 minut dziennie, pięć dni w tygodniu, aby utrzymać formę i wysoki poziom sprawności fizycznej.

Podobnie jak w przypadku treningu CrossFit, skupia się na podnoszeniu ciężarów, ruchu gimnastycznym i treningu monostrukturalnym, aby utrzymać swój poziom sprawności fizycznej na punkcie.

Odżywianie:

Podobnie jak wielu CrossFitters, Julie Foucher zdecydowała się na dietę Paleo podczas zawodów. Znalazła to podejście do żywienia, które dało jej energię potrzebną do wykonywania wyższych standardów w jej treningach.

Często znana jako dieta niskokaloryczna, Julie mówiła, że nie uważała swojego spożycia za niskie spożycie węglowodanów. Zamiast tego dostała to energetyzujące makro z owoców i warzyw, które włączyła do swojej diety przez cały dzień. Kiedy trenowała w większych ilościach, otrzymywała swoją energię z warzyw o wysokiej zawartości skrobi, takich jak słodkie ziemniaki.

Podobnie jak wielu fanów Paleo, unikała produktów przetworzonych, a zamiast tego otrzymywała składniki odżywcze z naturalnych produktów, takich jak mięso i warzywa.

Choć generalnie uważa się za surową, od czasu do czasu rozkoszuje się kilkoma przysmakami nie-paleo. Twierdzi, że są one nie tylko dobre dla ciebie fizycznie, ale i psychicznie. Zgadzamy się!

Julie Foucher: Key Takeaways

Zdobycie podium w CrossFit Games nie jest łatwym wyczynem, a Julie Foucher spadnie jako jedna z najlepszych w swoim sporcie.

Poprzez połączenie intensywnego treningu, poświęcenia i zaangażowania w dietę Paleo, zabrała swoją wydajność na szczyt swojej dziedziny.

Jest zwolenniczką używania CrossFit jako sposobu na osiągnięcie pełnej sprawności fizycznej i nawet gdy życie staje się ruchliwe, znajduje równowagę pomiędzy tymi dwoma ważnymi częściami jej życia.

  • Dodaj swój komentarz